تبریک روز پرستار

Image result for ‫روز پرستار‬‎ 
از آسمان پرسیدم پرستارکیست؟ گفت: وسیع تر از من است
از کوه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مقاوم تر از من است
از آینه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: پاک تر از من است
از آب پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: زلال تر از من است
از مادر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مهربانتر از من است
از پیامبر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست
ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: خادم خدا

 

ولادت حضرت زینب و روز پرستار را به همه پرستاران به خصوص همکلاسی های عزیزم تبریک میگم



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت13:13---7 اسفند 1393
روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها

پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری علیها السلام

بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, | 14:37 | نویسنده : رضا زروندی♥مدیر♥ |